سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قرار است ما در مورد مسائل داوری صحبت نکنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی پس از شکست 3 بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: من به نتیجه کاری ندارم قرار شده ما مربیان لال باشیم و در مورد داوری حرف نمی‌زنم. اما تبریک می گویم به سپاهان بابت برد شیرین در خانه خودش. ورزشگاه فولادشهر  پر شد از تماشاگر و این امتیاز بزرگی بود برای تیم اصفهانی. امیدوارم روزهای خوب فوتبال به فوتبال برگردد.

وی ادامه داد:بازی خوبی بود و تماشاگران از بازی لذت بردند و قرار شد مربیان لال باشند و در مورد مسایل دیگر صحبت نمی‌کنم.
 
وی اظهار داشت: کارشناسان داوری ارزیابی خوبی داشته باشند و واقعیت‌ها را بگویند حالا که قرار نیست مربیان حرف بزنند کارشناسان در مورد مسایل داوری به سازمان لیگ بگویند حق ما باخت نبود .

وی گفت:بالای 8 خطا پشت محوطه جریمه گرفتیم و 8-9 کرنر زدیم ولی یک مطلب می‌گویم، با این داوری دوستان قلم به دست چه تیترهایی می‌زدند ولی قرار شده ما حرف نزنیم و حسین عسگری به مسایل داوری رسیدگی کند.

وی افزود: خدا وکیلی حق ما باخت نبود. الان هم می‌گویم کرنر زدیم و ضربات کاشته زیادی هم زدیم.

وی در  ادامه پیرامون مسائلی که برایش پیش آمده است  اظهار داشت:شفیعی شاهد است 1میلیارد و 200 میلیون گرفتم 300 میلیون خرج کردم و 150 میلیون هم طلب دارم و شکایت هم نکردم فقط یکی دو بار گفتم پولم را بدهید. باید آدم‌هایی که فساد اخلاقی دارند بروند. امثال من بروند فضای برای آن آدم‌ها بیشتر می شود. آقای باقری خواهش می‌کنم بروید اقای شفیعی را بیاورید معاون وقت بانک صادرات را بیاورید و کمک‌های خیریه‌ای که انجام دادیم را بگویند بعد از دو سال این حق را دارم بیایند و کنفرانس مطبوعاتی بگذارند.

سرمربی استقلال افزود: ابراهیمی یکی از بهترین مدافعان بود و اگر می دانستم صادقی مصدوم است مدافع دیگری می‌گرفتیم تا برخلاف میل‌مان خرسندنیا هافبک دفاعی است را در دفاع به کار نمی‌گرفتیم و به غیر از آن توپی که به تیرک ما خورد همه چیز در اختیار ما بود و در مورد پنالتی هم کارشناسان باید نظر بدهند.

برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۶:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
استقلال باشی یا پرسپولیس بافغانی باشی یا قهرمانی با علل مربوطه ؟؟؟!!! مجبور به باختی؟!
میگی نه نوار۲بازی رامجدد نگاه کن!
گز اصفهان خیلی شیرینه؟
آخرین اخبار