کارشناس فوتبال گفت: تیم سپاهان با وجود بازیکنان باتجربه و با داشتن مربی خوب توانسته به بازی تیم‌ها در لیگ شناخت کافی پیدا کند و این مسأله باعث برد این تیم تا به اینجا شده است.

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره بازی دو تیم استقلال و سپاهان گفت:  تیم سپاهان با توجه به بازی‌هایی که در دو هفته اول انجام داده نشان می‌دهد که شناخت بسیار مناسبی نسبت به لیگ پیدا کرده است و این تیم نسبت به تیم‌های دیگر از تغییر و تحولات کمتری برخوردار بوده و مربی این تیم توانسته ترکیب و استخوان‌بندی را حفظ کند تا تیم به هماهنگی لازم برای مقابله با حریفان خود برسد.  
 
وی در ادامه بیان کرد: سپاهان یک تیم منسجم است و هر بازیکن در این تیم برای فرد تاکتیک خاصی را دارد که این مسأله باعث می‌شود سپاهان نسبت به تیم‌های دیگر از برتری خاصی برخوردار شود و بازیکنان در بازی‌های خود نشان داده‌اند که مکمل یکدیگر هستند نه متمم يکديگر.
 
وی در ادامه اظهار کرد: تیم استقلال بازی زیبایی در دو بازی اخیرش از خود نشان نداده است ولی فقط نتایج مطلوبی را تا به اینجا از دو بازی خود بدست آورده است.  تیم استقلال با توجه به بازیکنانی که از دست داده است زمان می‌برد تا به تیمی منسجم برسد.  
 
این دیدار یکی از حیاتی‌ترین باز‌ی‌های لیگ بین این در مدعی قهرمانی می‌تواند باشد و زیباترین بازی را بین این دو تیم می‌توانیم نظاره‌گر باشیم ولی احتمال دارد که کفه ترازو به سمت برد سپاهان سنگینی کند.  
 
وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن بیان کرد: تیم پرسپولیس تا به اینجا نتوانسته است عملکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارد و این تیم نباید به خاطر زیاد بودن حاشیه‌هایش به چالش کشیده شود چرا که تیم پرسپولیس از بهترین تیم‌هاست و نباید اجازه دهند مشکلات باشگاه بر روی بازیکنان تأثیرگذار باشد.  
 
فتح ابادی خاطرنشان کرد:تیم ذوب آهن نیز تیمی است انگیزه دار و بازیکنان جوان این تیم می‌خواهند بازی خود را در مقابل تیم پرسپولیس به نمایش بگذارند. بنابراین تیم پرسپولیس باید از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار مناسبی قرار بگیرد و نگذارد قهرمانی را به راحتی از دستش بگیرند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار