سرمربی پرسپولیس در مورد شکایت احتمالی باشگاه راه آهن گفت:خوشحال می شوم با سند و مدرک حقانیتم را ثابت کنم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی دایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: به محمود خوردبین پیشکسوت خوب کشورمان ضایعه درگذشت برادرش را تسلیت بگویم.امیدوارم که همیشه سلامت باشد.

وی افزود: بازی بسیار سختی را فردا مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های ایران داریم. البته عادت نداریم هرگز به نتایج تیم ها در بازی گذشته نگاه نمی‌کنیم. آنها  تیم بسیار خوبی را بسته‌اند و قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
 
دایی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم که من به توانایی فنی آنها اعتماد کامل دارم. پیام می‌توانست در بازی با ذوب‌آهن به ما کمک کند اما بدون پیام هم می‌توانیم به خواسته خود براساس داشته‌هایمان برسیم.
 
 دایی گفت: بازیکن محروم نداریم جز پیام صادقیان اما حمید علی عسگر و دغاغله بازیکنان مصدوم ما هستند و آنها را فردا در اختیار نداریم. ذوب‌آهن در بازی‌های خود نشان داده که بازیکنان بزرگی دارد. بازیکنانی مثل رجب‌زاده و شجاعی وقتی روی نیمکت این تیم می‌نشینند یعنی اینکه ذوب‌آهن پتانسیل بالایی دارد. کار ما سخت است مخصوصا مقابل شکل دفاعی اصفهانی‌ها اما مطمئن باشید راهکارهایی داریم که از آن بهترین استفاده را کنیم.
 
دایی در مورد شکایت احتمالی باشگاه راه آهن گفت: من هیچ‌وقت حرفی را بدون سند نمی‌زنم در تمام حرف‌هایم اسم هیچ‌کس را نیاوردم اما می‌توانستم اسم‌ها را نیز به زبان بیاورم ولی احترام قائل شدم .

 سرمربی پرسپولیس در مورد برخی که دوست ندارند دایی موفق باشد گفت: ذات فوتبال همین است روزی که به درد نخورم از پرسپولیس می‌روم و در جای دیگری کارم را دنبال می‌کنم. من می‌خواهم جایی کار کنم که آرامش داشته باشم.هر بازیکنی هم اگر پیشنهادی دارد باشگاه درباره آن تصمیم‌گیری می‌کند‌. آقارضا حقیقی هم اگر پیشنهادی دارد به باشگاه برود و بعد درباره آن بهترین تصمیم را می‌گیریم. کریم باقری هم صلاح دانست که کار نکند که من برای ایشان همیشه آرزوی موفقیت دارم.
 

برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار