کارکنان سازمان صدا و سیما در اقدامی نوع دوستانه و خیرخواهانه با حضور در ایستگاه اهدای خون شبکه رادیویی سلامت در جهت همدردی با مردم بی گناه غزه خون خود اهدا کردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این ایستگاه اهدای خون به همت شبکه رادیویی سلامت و همکاری سازمان انتقال خون استان تهران بر پا شد و کارکنان رسانه ملی دیروز و امروز با حضور در این ایستگاه در عملی خداپسندانه جهت همدردی با مردم مظلوم فلسطین خون خود را اهدا کردند.

دکتر علیرضا بهفر، دبیر شورای سیاستگذاری سلامت معاونت صدای رسانه ملی و مدیر شبکه رادیویی سلامت در حاشیه مراسم خون گیری از با بیان این که یکی از راه های سلامت انسان، خون دادن منظم و مکرر است، گفت: دادن خون به صورت منظم باعث می شود، سیستم خون سازی بدن بعد از مدتی شروع به فعالیت کنند. همچنین گلبول های قرمز و رگه های مختلف خونی را وادار به فعالیت مجدد می کند و همین باعث نشاط، شادابی و سرزندگی آن افرادی خواهد شد که مکرر و منظم خون می دهند.

گفتنی است؛ این اقدام کوچک هدیه‌ای است به کودکان مظلوم فلسطین که رژیم صهیونیستی بدانند که مسلمانان غزه تنها نیستند و ایران اسلامی همواره از آنها حمایت می‌کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: کارکنان ، رسانه ، ملی ، خون ، شادابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.