دکتر مرصدق، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، در همایش حمایت دانشگاهیان از غزه در واحد علوم و تحقیقات، تصریح کرد: دستیابی به آزادی، استقلال و حق تعیین سرنوشت تنها خواسته مردم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر مرصدق با بیان اینکه اتفاقاتی که هم اکنون در غزه شاهد آن هستیم مرتبط با گروهی خاص نیست گفت: جامعه انسانی، اعم از مسلمان و غیر مسلمان، موحد و غیر موحد، عرب و غیر عرب درگیر فاجعه انسانی در غزه  هستند.

وی جامعه انسانی را در برابر وقایع غزه مسئول دانست و ادامه داد: نباید در برابر جنایات سامان یافته رژیم صهیونیستی به عنوان یک نسل کشی، سکوت کرد.

مرصدق حمله به مراکز آموزشی، دانشگاهی و بیمارستانی را محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی علی رغم موظف بودن به تأمین امنیت غیرنظامیان در زمان جنگ، اقدام به بمباران مناطق غیرنظامی می‌کند.   

مرصدق حملات وحشیانه اسرائیل را مصداق جنایت جنگی دانست و اظهار داشت: نهادهای بین المللی باید مطابق قوانین موجود از اقدامات این رژیم جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، ایران تنها حامی کشور فلسطین است، گفت: دانشگاهیان باید با تمام قوا به حمایت همه جانبه از زنان و کودکان فلسطینی بپردازند. 

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی از دانشگاهیان آزاده خواست با تشکیل کمپین برای خروج هرچه سریع تر اسرائیل از سازمان یونسکو اقدام کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار