دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: کشورهای مسلمان باید در مقابل این قانون شکنی، اقدام فجیح انسانی صهیونیستی و سکوت سازمان‌های بین‌المللی کاملا ایستادگی کنند، همانطور که در اعتقادات و باورهای دینی ما است.

"علیرضا کریمی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به توجه قانون اساسی و دین مبین اسلام به دفاع از مظلوم، اظهار داشت: همه به این موضوع کاملا واقف هستیم که اتفاقات صورت گرفته توسط رژیم صهیونیستی یک حرمت شکنی انسانی است.
 
وی ادامه داد: طی 60 سال گذشته بنابر تمامی کنوانسیون‌های بین‌المللی جنایات رژیم صهیونیست اقدامی غیر قانونی عنوان شده است، چرا که مردم بی‌گناه فلسطین را با زور و تهدید از خانه و کاشانه خود بیرون کردند.
 
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: مردم فلسطین خواهان استقلال کشورشان هستند و این حق هر کشوری است اینکه حکومتشان با دستاندرکاران خود اداره شود اما رژیم صهیونیستی غاصبانه فلسطین را تصرف کرده‌اند. 
 
کریمی افزود: کشورهای مسلمان باید در مقابل این قانون شکنی، اقدام فجیح انسانی صهیونیستی و سکوت سازمان‌های بین‌المللی کاملا ایستادگی کنند، همانطور که در اعتقادات و باورهای دینی ما است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه ما کاملا مشخص است که باید با تمام توان از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم تجمع و تظاهرات کمترین کار ممکن برای رساندن پیام حمایت به مردم غزه است تا موجب دلگرمی مردم مظلوم غزه باشد و این مقاومت را ادامه دهند و از طریق دیپلماسی و تسلیحاتی در مقابل این قانون شکنی بین المللی ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار