رئیس کمیته بانوان حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به آغاز آموزش‌های سیستمی در کمیته بانوان این حزب گفت: از طریق تعامل با مرکز تحقیقات زنان و خانواده قم آموزش‌های لازم را به منظور ارائه نظرات گوناگون و مثمر ثمر در موضوعات مختلف آغاز کرده‌ایم.

"سیده فاطمه فخر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت کمیته بانوان حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: فعال بودن کمیته بانوان حزب در تمامی استان‌ها از جمله مهمترین موضوعات مورد توجه اعضاء است.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی افزود: تمرکز بر فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی، عضوگیری و تعامل با بانوان سایر احزاب همفکر برای رسیدن به پیشرفت و تعالی در عرصه‌های مختلف از دیگر موضوعاتی است که هموراه از سوی اعضاء مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: فعالیت کمتیه بانوان حزب موتلفه اسلامی در آی‌کپ، تعامل با کشورهایی همچون چین، مالزی و لبنان در بهره‌مندی و الگوبرداری از نظرات و برنامه‌های مختلف از گذشته تاکنون همواره مورد پیگیری قرار گرفته است که البته نباید از سهم بانوان ایرانی در ارائه نظرات پویا چشم‌پوشی کرد.

فخر با اشاره به آغاز آموزش‌های سیستمی در کمیته بانوان حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: از طریق تعامل با مرکز تحقیقات زنان و خانواده قم توانسته‌ایم آموزش‌های لازم را به منظور ارائه نظرات گوناگون و مثمر ثمر در موضوعات مختلف آغاز کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار