سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اعلام برگزاری جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون گفت: در این جلسه مسائل مربوط به عراق و حملات تروریستی بی‌رحمانه گروه داعش مورد بحث قرار گرفته و بر صیانت از تمامیت ارضی عراق و خروج از شرایط فعلی تاکید گردید.

"صفر نعیمی‌رز" نماینده مردم آستارا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون اظهار داشت: جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با حضور آقایان"لاریجانی" و "ابوترابی‌فرد" برگزار شد.  
 
وی ادامه داد: در این جلسه ابتدا برخی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون از جمله ریاست مجلس نکاتی را در خصوص بودجه و ضرورت تخصیص هر چه سریعتر اعتبارات عمرانی با توجه به در پیش بودن فصل سرما مطرح کردند.
 
وی افزود: همچنین در این جلسه در خصوص شرایط فعلی فلسطین اشغالی و سرزمین غزه بحث و بررسی و تاکید گردید دولت از همه توان بین‌المللی خود برای کمک به مردم مظلوم فلسطین استفاده کند.
 
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: همچنین مسائل مربوط به عراق و حملات تروریستی بی‌رحمانه گروه داعش مورد بحث قرار گرفت و بر صیانت از تمامیت ارضی عراق و خروج از شرایط فعلی تاکید گردید.  
 
نعیمی‌رز در پایان خاطر نشان کرد: در این نشست همچنین در ارتباط با ایجاد بسترهایی جهت خروج از شرایط رکود اقتصادی کشور که این وضعیت بر کسی پوشیده نیست و جز با راه اندازی تولید موثر نخواهد بود، هم‌فکری و هم‌اندیشی شد و اظهار امیدواری گردید، برنامه‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود موثر و مفید واقع شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار