برای اولین بار ناظرین تلفیقی از چند دستگاه مرتبط با سفر تشکیل شده است که با هماهنگی یکدیگر به مناطقی از کشور اعزام می شوند.

علی باقر نعمتی زرگران دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در گفتگو اختصاصی با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت؛در رابطه با مشکلات به وجود آمده در ایام تعطیل به ادارت کل استان ها و آژانس ها و بخش خصوصی از طریق نامه گفته شده که معضلات و مشکلات را پیگیری کنند.

وی در ادامه افزود:در حال حاضر در حال برنامه ریزی هستیم تا مشکلات در درازمدت و کوتاه مدت حل شود.

نعمتی تاکید کرد:برای اولین بار ناظرین تلفیقی از چند دستگاه مرتبط با سفر  تشکیل شده است  که با هماهنگی یکدیگر به مناطقی اعزام می شوند،که وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، امداد و نجات، هلال احمر، سازمان تعزیرات از دستگاه هایی هستند که برای بهبود اوضاع سفر همکاری میکنند.

وی بیان کرد:اولین گروه به مسیر های  قم-اصفهان و سمنان-خراسان اعزام شده اند  تا به ترتیب جداول زمانبندی شده بازرسی ها انجام شود تا گزارشات مربوطه به معاونین زیر ربط ارائه شود.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در خصوص مشکلات به وجود آمده در ایام تعطیل گذشته گفت:مشکلات اساسی در ایام تعطیل گذشته تغییرات آب و هوایی برای مسافران بوده که در این مورد کمپ هایی تشکل شده بود،کمبود بانک و خودپرداز یکی دیگر از مشکلات مسافران در ایام تعطیل گذشته بوده است.

نعمتی استاندارد سازی مراکز بین راهی را الویت سازمان دانست و تصریح کرد:مراکز بین راهی یکی از قسمت هایی است که با نظارت دقیق در مسیرهای ذکر شده بازدید میشود و البته استاندارد سازی مراکز بین راهی از الویت های سازمان است.


وی عنوان کرد:نامه ای مشتمل بر 24 بند به مدیران کل سازمان و دبیران ستاد سفر که وظیفه اجرایی و پیشگیری از مشکلات برای مسافران را دارند،فرستاده شده است.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در پایان گفت:برگزاری جشنواره برای مسافران و ارائه طرح تابستانه به استانداران و ادارات کل از مواردی است که برای تعطیلات تابستانه انجام شده است.
 
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار