رییس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به محرومیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از حضور تماشاگرانش در بازی خانگی این تیم داده است .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران    رییس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به محرومیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از حضور تماشاگرانش در بازی خانگی این تیم داده است .

مهدی تاج در ادامه افزود:سازمان لیگ فوتبال ایران مجری این حکم است و با هماهنگی های که در این رابطه با مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان و مدیران استان انجام شده است زمینه اجرای این حکم فراهم است.

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد فروش بلیط الکترونیکی بازی امروز استقلال تهران و استقلال خوزستان تاکید کرد:تمام تلاش سازمان لیگ این است که بلیط فروشی ورزشگاه آزادی بطور کامل بصورت الکترونیکی  انجام شود.
 
این مقام مسئول افزود: اگر این هفته هم این امر محقق نشد بطور حتم از هفته آینده بلیط فروشی صد در صد  به صورت الکترونیکی  انجام خواهد شد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: امروز به مناسبت روزه غزه مراسم ویژه ای در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و همچنین به مناسبت روز خبرنگار نیز از این قشر زحمتکش قدردانی بعمل خواهد آمد.

تاج در مورد مراسم جشن برترین های لیگ سیزدهم نیز گفت:این جشن با تمهیدات از قبل پیش بینی شده  بسیار شکیل و زیبا برگزار شد و مورد استقبال عموم نیز قرار گرفت.

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران افزود:در بخش انتخاب برترین ها روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال با تهیه فرم های نظر سنجی از سرمربیان لیگ برتر و مدیران رسانه های خواست تا نفرات برتر را انتخاب کنند.

تاج تاکید کرد: سازمان لیگ در این انتخاب هیچ نقشی نداشته و تنها  بر اساس آرای کسب شده هر بخش برترین ها را اعلام کرده است
برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتبال ، ایران فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار