وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید از هنرمندان و آثار هنری در سطوح مختلف حمایت کرده و این روند را تداوم می بخشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛علی جنتی،در ششمین سفر استانی رئیس جمهوری در جمع هنرمندان و اصحاب رسانه های استان چهارمحال و بختیاری افزود:دولت تدبیر و امید نسبت به حفظ کرامت انسانی هنرمندان تلاش فراوانی کرده است و معتقد است کرامت هنرمند در جامعه باید حفظ شود.

وی، درخصوص بیمه هنرمندان که دغدغه برخی از این قشر نیز است،تاکید کرد:در این زمینه رایزنی‎های مختلفی صورت گرفته است و نتایج آن به اطلاع عموم هنرمندان می‎رسد.

جنتی گفت:اصحاب هنر پاسدار هنر،فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی هستند و هنر این کشور با آموزه های دینی و اسلامی رشد کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در دولت تدبیر و امید در بخش کمی و کیفی گامهای بلندی برداشته شده و بیش از 60  هزار کتاب در کشور چاپ و روانه بازار شده که نیمی از این کتاب ها برای نخستین بار منتشر شده است.

وی افزود:نقد منصفانه حق همه رسانه ها است و دولت تدبیر و امید نیز در حوزه نشر و رسانه نیز از مطبوعات و نشریات حمایت کرده و ان را وظیفه خود می داند.

جنتی،به نقش اثرگذار مساجد در فرهنگ کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 19 هزار کانون فرهنگی و هنری مسجد در کشور وجود دارد که بخشی از آان در روستاهاست و این کانون نقش اثرگذاری در بین جوانان دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، تدبیر ، هنر ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.