ریس ستاد ساماندهی فعالیت های سازمانهای مردم نهاد شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری تجمع سازمانهای مردم نهاد در حمایت از کودکان غزه خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، الهه راستگو عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با اعلام این خبر گفت : به درخواست سازمانهای مردم نهاد شهر تهران در حمایت از مقاومت مردم غزه و در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی تجمع بزرگ سمن های شهر تهران روز یکشنبه هفته آینده مقابل شورای اسلامی شهر تهران برگزار می شود .

وی افزود : این تجمع با حضور سازمانهای مردم نهاد ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان برگزار خواهد شد . همچنین جمع کثیری از کودکان شهر تهران با حضور در این تجمع ضمن اعلام همدردی با مادران غزه با شعار " من فرزند غزه هستم " همراهی خود را با کودکان بی گناه فلسطین اعلام خواهند کرد .


رییس ستاد ساماندهی سمن های شهر تهران ضمن دعوت از تمامی سازمانهای مردم نهاد شهر تهران برای حضور در این تجمع تاکید کرد : ستاد سمن های شهر تهران از تمام سازمانهای مردم نهاد شهر تهران و فعالان نهادهای مدنی برای حضور در این تجمع بزرگ انسانی جهت اعلام حمایت از مقاومت مردم غزه و تاکید بر تداوم صلح و توقف جنایات رژیم صهیونیستی دعوت می کند.

 گفتنی است تجمع بزرگ سازمانهای مردم نهاد شورای اسلامی شهر تهران یکشنبه هفته آینده از ساعت 10 صبح در مقابل شورای اسلامی شهر تهران برگزار می شود .


انتهای پیام /
برچسب ها: غزه ، تجمع ، مردم نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار