رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم گفت: جوسازی‌ها علیه طرح تکریم بانوان در شهرداری استان تهران، نوعی تسویه حساب خطی-جناحی با شهردار تهران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین "محمدتقی رهبر" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح تکریم بانوان در شهرداری استان تهران اظهار داشت: جوسازی‌ها علیه این طرح نوعی تسویه حساب خطی-جناحی با شهردار تهران است.
 
وی ادامه داد: تکریم بانوان به این معناست که فعالیت آن‌ها در محیط کار به گونه‌ای تنظیم شود که تعاون راحت‌تری با هم داشته باشند و خود شهردار نیز در این زمینه توضیحات مبسوطی داده است.   
 
حجت‌الاسلام رهبر افزود: طرح تکریم بانوان مطابق با اسلام و شئونات خانوادگی است و کسانی که علیه این طرح جوسازی می‌کنند به نظر می‌رسد که فرهنگ غربی آن‌ها را تسخیر کرده و غرب زده شده‌اند.
 
وی تصریح کرد: بنده از اقدام شهردار تهران دفاع می‌کنم و کسانی که در جراید و روزنامه‌های مختلف با تفکر مدعی اصلاح‌طلبی افراطی به این طرح واکنش نشان داده‌اند با اسلام، احکام زن و مرد و روابط محرم و نامحرم بیگانه‌اند.   
 
رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم در پایان خاطر نشان کرد: مخالفان طرح تکریم بانوان در شهرداری از پس‌مانده‌های فتنه 88 هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار