عضو فراکسیون روحانیون مجلس اقدام شهرداری تهران در طرح تکریم بانوان را مثبت خواند و گفت: معیار ارزش‌گذاری در کشور مبانی اسلام است و ما نمی‌توانیم بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی امور را ارزش گذاری کنیم، چرا که این کنوانسیون‌ها استانداردهای چندگانه‌ای در امور مختلف دارند و قابل اعتماد نیستند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اقدام شهرداری تهران در طرح تکریم بانوان را مثبت خواند و گفت: معیار ارزش‌گذاری در کشور مبانی اسلام است و ما نمی‌توانیم بر اساس کنوانسیون‌های بین المللی امور را ارزش گذاری کنیم، چرا که این کنوانسیون‌ها استانداردهای چندگانه‌ای در امور مختلف دارند و قابل اعتماد نیستند.   
   
وی با تاکید بر اینکه ما باید براساس اقتضائات داخلی و براساس آموزه‌های اصیل خود تصمیم‌گیری کنیم، ادامه داد: بر این اساس به نظر می‌رسد با توجه به مجموعه اقتضائات داخلی کشور، سازمان‌ها می‌توانند در رابطه با بحث ساعت کار بانوان یا نحوه کار آنان تصمیم‌گیری کنند و هیچ منعی ندارند.   
 
عضو فراکسیون روحانیون مجلس در پایان خاطرنشان ساخت: برخی افراد که سمعک آن‌ها تنها امواج کشورهای غربی را می‌گیرد، باید سمعک‌ها را درآورده و بدانند در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند و این کشور برای خود قاعده و قانون دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار