عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌ از لحاظ موازین اجتماعی، شرعی، اخلاقی و فرهنگی حرکت شهرداری تهران حرکتی کاملا فرهنگی، قابل دفاع و در راستای الگوی جانمایی محل استقرار نیروهای انسانی در محیط کار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با تاکید براینکه مجلس از طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران حمایت کرده و خواهد کرد گفت: اگر بخواهیم کارهای خود را براساس کنوانسیون‌های بین‌المللی انجام دهیم خیلی از کارها نباید در کشور صورت گیرد.  
 
وی ادامه داد: اگر ما دنبال این حرف‌ها بودیم نباید انقلاب می‌کردیم، انقلاب اسلامی برای خود حرف‌ها و پیامی دارد و اصول و مسائل خود را پیگیری می‌کند.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: از لحاظ موازین اجتماعی، شرعی، اخلاقی و فرهنگی حرکت شهرداری تهران حرکتی کاملا فرهنگی، قابل دفاع و در راستای الگوی جانمایی محل استقرار نیروهای انسانی در محیط کار است.
 
پژمان‌فر تصریح کرد: اگر بنا باشد خیلی از مواردی که در مدل‌های غربی رایج است را اجرا کنیم، طبیعتا بخش اعظمی از فرهنگ خود را از دست خواهیم داد.
 
نماینده مردم مشهد و کلات ادامه داد: یک شیدایی و از خود باختگی شدیدی در برخی افراد در مقابل فرهنگ غربی وجود دارد و اگر آن‌ها بخواهند جایی دست به انتخاب بزنند و چیزی را کنار بگذارند باورها و فرهنگ‌های دینی را کنار گذاشته و از آن عبور می‌کنند که این ضعف این افراد است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار