مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: شناسنامه الکترونیکی برای کارگران ساختمانی در راستای ساماندهی کارگران فصلی ساختمانی و شناسایی این افراد تدوین می‌شود.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ،مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمانی کشور و اعضای هیئت مدیره این سازمان گفت:تدوین این شناسنامه در قالب یک پیشنهاد مطرح شده که می‌توانیم این طرح را در سطح کشوری نیز اجرایی کنیم.
احمدی افزود:شناسنامه الکترونیکی برای کارگران ساختمانی در راستای ساماندهی کارگران فصلی ساختمانی و شناسایی این افراد تدوین می‌شود.

با ایجاد این بانک اطلاعاتی می‌توانیم از تعداد کارگران صنعت ساختمان اطلاع داشته و نسبت به ساماندهی و بیمه آنها اقدام کنیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان با اشاره به صدور گواهینامه‌های الکترونیکی برای کارگران آموزش دیده در سطح کردستان، بیان کرد: با تدوین شناسنامه‌های الکترونیکی برای کارگران ساختمانی می‌توانیم بهتر نسبت به ارائه خدمات و ارتقای دوره‌های آموزشی آنها اقدام کنیم.

احمدی به وجود مشخصات کامل فردی در شناسنامه‌های تدوین شده برای کارگران صنعت ساختمان اشاره کرد و ادامه داد: برای اجرایی شدن این طرح به همکاری‌ها در سطح کشوری نیاز داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.