مدیرکل جهاد کشاورزی استان: پس از بررسی های انجام شده برای بخش جهاد کشاورزی لرستان اعتباری حدود ۸.۵ میلیارد تومان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ مهرداد غضنفری در جلسه توسعه و برنامه ریزی استان لرستان افزود: سهم اعتبارات جهاد کشاورزی لرستان از محل اعتبارات ماده 180 حدود 5 درصد است که با توجه به وضعیت خشکسالی های اخیر و وضعیت کشاورزی در استان انتظار داریم که سهم جهاد کشاورزی را افزایش یابد.

وی افزود: عمده ترین مشکل جهاد کشاورزی در بحث اجرای طرح ها مربوط به بخش میش آخور شهرستان دوره چگنی است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد زیرا این پروژه حدود 1700 هکتار زمین کشاورزی را تحت پوشش خود قرار می دهد.

غضنفری تصریح کرد: پس از بررسی های انجام شده برای بخش جهاد کشاورزی لرستان اعتباری حدود 8.5 میلیارد تومان تصویب شد که پس از مذاکرات انجام شده از محل اعتبارات دولتی حدود 3.4 میلیارد تومان از آن لحاظ شد و همچنین از محل اعتبارات اختصاص یافته برای بحث خشکسالی لرستان حدود 4 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است که ما سعی داشتیم این اعتبارات را به مبلغ 8.5 میلیارد سهم جهاد برسانیم که متأسفانه امکان پذیر نیست.

وی اظهار کرد: حوزه فعالیت صندوق حمایت از کشاورزان مصرف عام دارد که برای صندوق 5 میلیارد تومان از محل صندوق مادر تخصصی قطعی شد که با این میزان اعتبارات صندوق حمایتی 20 میلیارد تومان شده است و همچنین 6 میلیارد تومان از طریق تشکل ها تأمین شده است که این اعتبارات در قالب تسهیلات 4 درصدی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: ختصاص ، اعتبار ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.