2 مدال پومسه قهرمانی کشور به نمایندگان قم رسید.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛سرپرست هیئت تکواندو استان قم از درخشش پومسه‌روهای این استان در مسابقات قهرمانی کشور و توفیق آنها در کسب دو مدال این پیکارها خبر داد.
سیدجواد حسینی اظهار کرد: همانگونه که تمام علاقمندان به تکواندو می‌دانند قم در هر دو بخش مبارزه و فرم این رشته که بخش مبارزه با عنوان کیوروگی و بخش فرم با عنوان پومسه شناخته می‌شود توانمندی و قابلیت‌ بسیار بالایی دارد.
وی ادامه داد: ما در حال حاضر به دنبال این هستیم که در هر دو رشته یا هر دو بخش بتوانیم در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور حضوری موفق داشته باشیم و ان‌شاءالله سهمیه تیم‌های ملی کشورمان در میادین برون‌مرزی را نیز به دست بیاوریم.
وی در ادامه با اشاره به موفقیت پومسه‌روهای قم در کسب یک نقره و یک برنز نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور ابراز کرد: پومسه‌روهای قم در جمع برترین‌های پیکارهای پومسه قهرمانی کشور موفق به کسب یک نشان نقره و یک مدال برنز شدند.
حسینی با بیان اینکه این موفقیت حاصل تنها 10 روز تمرین نفرات اعزامی قم بود، ابراز کرد: برترین‌های نهمین دوره مسابقات پومسه و چهارمین دوره مسابقات پومسه روسا، نایب رئیسان، و دبیران هیئت تکواندو استان‌ها معرفی شدند در حالی که سهم استان قم یک نقره و یک برنز بود.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی تکواندو در رشته پومسه در بخش آقایان روز دوشنبه با حضور 250 تکواندوکار از 28 استان کشور در خانه تکواندو برگزار شد و در پایان از تیم 17 نفره قم در رده سنی 18سال تا30 سال جلال قربان پور به مقام سوم و هاشم آقایی در بخش دبیران به مقام نایب قهرمانی رسیدند.
وی  در پیات بیان کرد: علی نادعلی سرمربی تیم پومسه قم در رده سنی 18 تا 30 سال به عنوان بازیکن نیز شرکت کرده بود که نفر اول این رده و  صاحب گردن آویز طلا شده و همچنین به عنوان فنی‌ترین بازیکن و در رده تیمی نیز صاحب مدال شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: قم ، تکواندو ، قهرمانی ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.