سرمربی تیم فوتبال نونهالان ایران گفت: بازیکنانم در بازی برابر ایران فرصتی برای استراحت نداشتند و به علت خستگی نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ رشید شریفی در نشست خبری بعد از بازی برابر ایران اظهار کرد: در مسابقات رسمی بازی نخست همواره بسیار سخت و دشوار است و بازیکنان ما با توجه به اینکه تجربه بازیهای بین المللی نداشتند کمی هیجان زده شده بودند.
وی افزود: هوای همدان بسیار گرم بود و بهتر است AFC در بازی های آینده در زمان برگزاری مسابقات تجدید نظر کند و ساعت مسابقات را تغییر دهد.
سرمربی تیم فوتبال نونهالان ایران گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم که تاکتیک ها گفته شده در تمرینات را به خوبی در زمین بازی اجرا کردند و علارغم اینکه تیم تیمور شرقی تیمی ناشناخته بود اما بازیکنانم بسیار خوب کار کردند.
وی افزود: تیمور از تیم های است که در آینده در فوتبال آسیا حرف های زیادی برای گفتن دارد و در بازی امروز بسیار بازی جوانمردانه و خوبی را انجام دادند.
حیدر شریفی تاکید کرد: با توجه به اینکه تیمور شرقی دیر به مسابقات رسیده بود با شرایط آب و هوایی ایران و شهر همدان آشنایی نداشت و در کل این تیم از تیم های خوب در این مسابقات است.
وی افزود: پیش بینی می کردیم در این دیدار پیروز شویم و لی پیش بینی چهار گل را نمی کردیم و از پیروزی در این دیدار بسیار خوشحال هستم./ب
برچسب ها: فوتبال ، آسیا ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.