تظاهرات خبرنگاران ترکیه برضد تجاوزات رژیم صهیونیستی

ده‌ها خبرنگار در ترکیه روز گذشته در برابر اقامتگاه سابق سفیر اخراج شده رژیم صهیونیستی، در اعتراض به کشتار این رژیم در غزه تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزیره، ده‌ها خبرنگار در ترکیه روز گذشته با تجمع در برابر اقامتگاه سابق سفیر اخراج شده رژیم صهیونیستی در این کشور در آنکارا، با حمل پلاکاردهایی در محکومیت کشتار همکارانشان در غزه، تجاوزات این رژیم را علیه مردم غزه محکوم کردند.

این خبرنگاران با حمل پلاکاردهایی که کشتار همکارانشان را در حین انجام کار در غزه محکوم می کرد، بادادن شعارهایی رژیم صهیونیستی را دولت آدم‌کش نامیده که سعی دارد تا با کشتار خبرنگاران بر حقایق وجنایاتی که مرتکب گردیده سرپوش بگذارد.

اتحادیه کارکنان بخش رسانه‌ای ترکیه که این تظاهرات را ترتیب داده بود، در بیانیه‌ای هدف قرار دادن سازمان‌های رسانه‌ای چه رسانه‌های محلی فلسطینی، و چه ترکیه‌ای و چه بین‌المللی در نوار غزه را محکوم کرد و اعلام کرد که کاری‌ که خبرنگاران می کنند، شهادت زنده ‌بر جنایات صهیونیست‌ها در حق شهروندان فلسطینی است که این به عنوان سندی در تاریخ و راهنمایی در آینده برای محکومیت آنچه امروز رژیم اسرائیل انجام می‌دهد به شمار می‌رود.

گفتنی است، دفتر خبرگزاری آناتولی ترکیه در غزه دوبار توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی مورد بمباران قرار گرفت.

همچنین لازم به ذکر است که از زمان شروع تجاوزاترژیم صهیونیستی بر نوار غزه، تظاهرات‌ مختلفی در شهرهای ترکیه برگزار شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار