سخنگوی جنبش حماس از اجرای آتش بس با رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنگوی  جنبش حماس روز سه‌شنبه در گفتگوی  اختصاصی با  این خبرگزاری از اجرای آتش بس با رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد و  از مسئولان این رژیم خواست به آتش بس پایبند باشند.

 "سامی ابو زهری" گفت: " آتش بس در غزه از ساعت  هشت به وقت محلی صبح امروز ( 5  به وقت گرینویچ ) به مرحله اجرا درآمده است و گروه‌های  فلسطینی بر پایبندی خود به اجرای آتش بس تاکید دارند و ما از رژیم اسرائیل هم می خواهیم  به اجرای آتش بس پایبندی کامل داشته باشد و بار دیگر آن را نقض نکند ."

 در همین  حال شاهدان  اعلام کردند چند دقیقه پیش از اجرای آتش بس، ئجنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان مناطق مختلف نوار غزه به پرواز درآمدند و همچنین  مبارزان حماس چند موشک از غزه به به طرف اسرائیل شلیک کردند .

گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش حماس هم  اعلام کرد 10 دقیقه پیش از اجرای آتش بس مبارزان فلسطینی چند موشک به طرف شهرهای کریات ملاخی ، اشدود ، بئر السبع و  عسقلان شلیک کرد .

 گفتنی است دو جنبش حماس و جهاد اسلامی شب گذشته موافقت خود رابا برقراری آتش بس  72 ساعته در نوار غزه به اطلاع مقامات مصر رساندند .

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار