مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: سکوت شورای امنیت، رژیم‌صهیونیستی را گستاخ‌تر کرده است/ امیدی به مساعدت آمریکا برای حل بحران فلسطین نیست ، توضیحات عراقچی در مورد علت بازگشت از وین/ نقش مثبت مصر در نشست کمیته فلسطین عدم تعهد ، اقدامات جدید در حوزه راهیان نور شمال غرب کشور و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

سکوت شورای امنیت، رژیم‌صهیونیستی را گستاخ‌تر کرده است/ امیدی به مساعدت آمریکا برای حل بحران فلسطین نیست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/13/2483266_270.jpg

دکتر روحانی گفت: تداوم بی‌تفاوتی و بی‌عملی شورای امنیت که یکی از دلایل اصلی آن همدستی و همراهی برخی از اعضای دائم این شورا با رژیم صهیونیستی است، این رژیم را در تداوم جنایاتش گستاخ‌تر کرده است.

رژیم‌صهیونیستی باید به میز محاکمه کشیده شود/ قاطعانه از فلسطین دفاع می‌کنیم
 وزیر امور خارجه گفت: زمان آن رسیده مرتکبین جنایت‌ها در غزه به میز محاکمه کشیده شوند و این کار تنها با اقدام مشترک عملی می‌شود.

برخورد جدی دستگاه قضا با متعرضین به اراضی و منابع طبیعی

دادستان کل کشور افزود: دستگاه قضایی مصمم است با متخلفین اعم از مسئولین دولتی و خصوصی برخورد کند که آخرین مورد آن دستوری بود که توسط رئیس دستگاه قضا در مورد دستور رسیدگی به موضوع فعالیت معدن در قله دماوند داده شد و مجوز آن صادر و فعلا متوقف شد.

توضیحات عراقچی در مورد علت بازگشت از وین/ نقش مثبت مصر در نشست کمیته فلسطین عدم تعهد
عضو تیم هسته‌ای کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما به دلیل اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی از وین برگشتید یا خیر گفت: مذاکرات مسیر جداگانه خود را طی کرد و گفتگوهای هسته‌ای در مسیر خود در حال انجام است البته مسائل بین‌المللی همیشه بر یکدیگر تاثیر دارند و مسلم تاثیر اینها نیز بر هم وجود دارد.

سازمان‌های بین‌المللی توانایی مقابله با جنایات رژیم‌صهیونیستی را ندارند

 نماینده دولت مصر در نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد گفت: از شرکت کنندگان این اجلاس برای اتخاذ تصمیم درخصوص تداوم ارسال کمک‌های انسان دوستانه برای مردم غزه درخواست کمک می‌کنم.

ایران در مورد فلسطین به وظایف دینی خود عمل کرده است

 رئيس شورای فرهنگی نهاد رياست جمهوری گفت: 63 سال از تشكيل نظام جعلی اسرائيل می‌گذرد در طول اين سال‌ها هر آنچه مشاهده كرديم زور، تخريب و آواره کردن مرم مظلوم فلسطین بوده است.

اسرائیل اساسا فلسطینی‌ها را انسان نمی‌بیند و می‌خواهد همه آنها را از بین ببرد

 معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه اسرائیل اساسا فلسطینی‌ها را انسان نمی‌بیند و می‌خواهد همه آنها را ازبین ببرد اظهار داشت: از نظر اسرائیل فلسطینی خوب یک فلسطینی مرده است که در قبر قرار گرفته است؛ این جنایت علیه فلسطینی‌ها آخرین جنایت نخواهد بود چراکه اسرائیل صلح را نمی‌خواهد بلکه همه کشورهای اسلامی را می‌خواهد.

اقدامات جدید در حوزه راهیان نور شمال غرب کشور
 دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به توجه به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه راهیان نور گفت: حضور مردم در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور به تدریج افزایش می‌یابد که حضور راویان بومی و پیش‌مرگان کرد مسلمان و توجه به شیمیایی شدن شهر سردشت و هم‌چنین تصویب تشکیل قرارگاه راهیان نور جهاد سازندگی تعداد اندکی از اقدامات مهم در این حوزه است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.