عضو تیم هسته‌ای کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما به دلیل اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی از وین برگشتید یا خیر گفت: مذاکرات مسیر جداگانه خود را طی کرد و گفتگوهای هسته‌ای در مسیر خود در حال انجام است البته مسائل بین‌المللی همیشه بر یکدیگر تاثیر دارند و مسلم تاثیر اینها نیز بر هم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ "سیدعباس عراقچی" در جمع خبرنگاران در حاشیه نشیت کمیته فلسطین عدم تعهد گفت: در خواست فوری برای رفع محاصره غزه و بازگشایی تمامی گذرگاه‌های موجود از اصلی‌ترین خواسته های جلسه امروز بود.

وی افزود: در کنار این موارد درخواست‌ فوری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی که در غزه انجام می‌شود و توقف کشتار علیه مردم و زنان بی‌گناه و خرابی‌هایی که علیه زیرساخت‌های ساختمان‌های غزه وجود دارد، صورت می‌گیرد.

عراقچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما به دلیل اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی از وین برگشتید یا خیر گفت: مذاکرات مسیر جداگانه خود را طی کرد و گفتگوهای هسته‌ای در مسیر خود در حال انجام است البته مسائل بین‌المللی همیشه بر یکدیگر تاثیر دارند و مسلما تاثیر اینها نیز بر هم وجود دارد.

معاون وزیر خارجه در مورد ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به غزه تصریح کرد: این مهم در حال هماهنگی است و باید از طریق صلیب سرخ و دولت مصر هماهنگ شود و ما کماکان مشغول این هماهنگی‌‎ها هستیم و تاکنون این مجوزهای لازم صادر نشده است.

عراقچی ادامه داد: دولت مصر در این کمیته حضور مثبت و مشارکت خوبی را داشت و ما امیدوار هستیم تلاش هایی که مجموعه کشورهای اسلامی و جنبش عدم تعهد انجام داده به توقف جنایات رژیم صهیونیستی منجر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: غزه ، جنایت ، رژیم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار