برنامه این هفته "ایران در یک نگاه" در شبکه سحر، موضوع سیر تحول ارتباطات، از دیروز تا امروز را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین‌المللی سحر، به گفته "محسن روخ دوست" تهیه کننده برنامه "ایران در یک نگاه"، دکتر مهرداد وحدتی، رییس موزه علوم و فناوری ایران، مهمان برنامه این هفته است و پیرامون سیر تحول مخابرات، تاریخچه تکامل صنعت ارتباطات از بعد جهانی و داخلی و همچنین تحولات اخیر در تولید انواع وسایل و تجهیزات ارتباطی به گفت و گو می پردازد.
 
روخ دوست افزود: در بخش گزارشی برنامه نیز ضمن مصاحبه با دکتر فتح اله امی مشاور وزیر علوم و دکتر حنیف قلندری معاون پژوهشی موزه علوم و فناوری ایران، گزارشی از سومین گالری موزه علوم و فناوری با عنوان "از مورس تا موبایل" که با هدف نمایش سیر تحول ارتباطات امروز برگزار شده  است، پخش می شود.
 
ساجد رضوی و احمد عباس (مجریان)، حیدر عباس (گزارشگر)، زهرا زیدی (مترجم و گوینده متن)، سید محمدمهدی شرافت (مترجم همزمان)، مهدی روزبهانی (دستیار تهیه)، مهسا عربی (دستیار زباندان)، محمدرضا حسنعلی پورمقدم و علیرضا اسدپور (تصویربردار)، مرتضی افشار (دستیار تصویر) و فرید ارس خانی (تدوینگر) عوامل تهیه برنامه "ایران در یک نگاه" هستند.
 
"ایران در یک نگاه" امروز دوشنبه 13 مرداد ماه ساعت 18:00 به وقت تهران به مدت 45 دقیقه روی آنتن سیمای اردوی شبکه سحر می‌رود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار