معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان برای بازدید از مراکز علمی و تحقیقاتی و دیدار و گفتگو با روسا و مسئولین دانشگاه‌ها و اساتید و نخبگان استان سمنان در راس هیاتی صبح امروز وارد این استان شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از   مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، دكتر سورنا ستاری و هیات همراه صبح امروز با استقبال وکیلی، استاندار سمنان، روسای دانشگا‌ها و مراکز علمی وتحقیقاتی و مسئولین محلی وارد استان سمنان شد و به دیدار و گفت‌گو با روسا و اساتید دانشگاه‌ها و مدیران شرکت‌های دانش بنیان این استان پرداخت.

بر اساس این گزارش بازدید از دانشگاه سمنان، بازدید از دانشگاه علوم پزشکی و نشست با روسا و اساتید این دانشگاه‌ها‌ از جمله برنامه‌‌های معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این سفر است.

همچنین  سورنا ستاری در سفر یک روزه خود به استان سمنان از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بازدید و با رئیس و مسئولان پارک و برخی مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در پارک نیز دیدار خواهد کرد.

در پایان این سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در نشستی با استاندار سمنان، مهندس وکیلی و جمعی از نخبگان و اساتید دانشگاه‌های استان، مسئولین استانداری، روسای مراکز علمی و تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان به جمع‌بندی این سفر خواهد پرداخت.

خاطر نشان می‌شود در این سفر دکتر علی وطنی، معاون توسعه فناوری، د محمود شیخ زین‌الدین، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری،  علیرضا دلیری، معاون توسعه و مدیریت منابع، پرویز کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و کاظمی، مدیر کل حوزه ریاست دکتر ستاری را همراهی می‌کنند.



انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار