با استقبال طرفداران محیط زیست و طبیعت سالم تور اتومبیل‌های کلاسیک کشور به اردبیل رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در مراسمی که دیروز در اردبیل برگزار شد، تور بزرگ اتومبیل‌های کلاسیک ایران که از آذربایجان غربی آغاز شده بود به اردبیل رسید تا در ادامه مسیر به استان‌های شمالی حرکت کند.

در این تور ایرانگردی بیش از ده‌ها خودروی قدیمی و کلاسیک ایران از تولیدات داخلی اعم از ژیان و پیکان گرفته تا خودروهای کلاسیک خارجی با شعار سفرهای تابستانی بدون تخریب محیط زیست وارد اردبیل شدند تا با گردش در این شهر خاطرات گذشته را برای نسل امروز زنده کنند.

این تور که در شهرهای مختلف به دلیل بها دادن به مسئله زیست محیطی مورد توجه و اقبال قرار گرفته این بار نیز در اردبیل که شهر آلوده محسوب نمی‌شود با اقبال خوبی روبه‌رو شده بهطوری که تاثیرگذاری اتومبیل‌های کلاسیک در حفظ طبیعت سبز و کاهش آلاینده‌ها بسیار موثر است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در این مراسم گفت: بها دادن به مسئله محیط زیست به عنوان یکی از خط قرمزهای مسئولان و متولیان بخش‌های مختلف زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا همه با اهمیت این موضوع و ضرورت توجه بیشتر و کوشش در پایین آوردن آثار تخریبی زیست محیطی قدم موثر و تاثیرگذار را برداریم.

شفیع شفیعی اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مردمی می‌توانند در حوزه حفاظت و صیانت از محیط زیست نقش‌آفرینی کنند که برگزاری تور اتومبیل‌های کلاسیک با همین محور می‌تواند رویکردی مفید و موثر باشد.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اردبیل ، تور ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.