فلسطینی‌ها از دود بمب‌های فرو ریخته بر سر مردم غزه هنر آفریدند + تصاویر

سه هنرمند فلسطینی قلموهای دیجیتالی خود را برداشتند و تصاویر بمباران‌های رژیم صهیونیستی را به اثر هنری تبدیل کردند.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران، به نقل از آدت‌نت نیوز، همانطور که می‌توان از میان ابرها اشکال گوناگون بسیاری را جست، تافیک گبریل، بلال خالد و بشرا شنان به تصاویر حاصل از دودهای گلوله‌باران نوار غزه معنی تازه‌ای بخشیدند.

شنان، طراح گرافیک 25 ساله در تایمز رژیم صهیونیستی می‌گوید: "من می‌خواهم توجه مردم خصوصاً آنهایی که آن سوی آب‌ها هستند و از حوادث غزه بی‌خبرند را به سوی آنچه امروز در غزه روی می‌دهد، جلب کنم."



در آثار تصویری شنان، دود گاه به صورت کودکانی که گویی به آسمان بلند شده و به بهشت می‌روند و گاه به شکل اعضای یک خانواده که برای فرار از جنگ و خونریزی به جای دور پرواز می‌کنند، دیده می‌شود.

بلال خالد عکاس غزه‌ای نیز در تصاویرش برجی از دود را به شکل یک مشت به هم فشرده تبدیل کرده، اسب‌ها در تصاویر او ناگهان ظاهر می‌شوند و زوجی چفیه‌پوش که در عزای فرزندانشان زجه می‌زنند، توجه انسان را به خود برمی‌انگیزد.



این هنرمندان هر سه یک هدف را دنبال می‌کنند و آن کشیدن توجه‌ها به وضعیت سخت و دشوار فلسطینی‌هاست.

تافیک گبری، در گفتگو با وب سایت این‌هبیت گفت: هدف من برپایی نمایشگاه‌های بسیار در کشورهای سراسر دنیا و چاپ تصاویر فلسطینیان در حال رنج توسط هنر گرافیکی است تا تمام جهان نوار غزه را به خوبی بشناسند.




انتهای پیام/ اس

برچسب ها: فلسطین ، تجسمی ، غزه ، هنر ، دیجیتال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار