بچه های غزه، بچه های ایران؛

كمپین حمایت هنرمندان حوزه كودك

با هدف حمایت از كودكان مظلوم غزه بزرگترین كمپین رسانه ای در برنامه "بچه های ایران، بچه های غزه" با حضور اندیشمندان، هنرمندان و اساتید حوزه كودك و نوجوان همزمان روی آنتن شش شبكه سیما می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ میركیانی مدیر گروه كودك و نوجوان شبكه جام جم از پخش همزمان برنامه "بچه های ایران، بچه های غزه" در شش شبكه جام جم، یك، دو، تهران، پویا و آموزش خبرداد و گفت: به منظور ایجاد فضای رسانه ای برای حمایت از كودكان مظلوم غزه همكاران ما در برنامه "بچه های ایران" تولید و ساخت این برنامه را در دستور كار قرار دادند.

وی اضافه كرد: در این برنامه ده ها تن از هنرمندان، شعراء، خوانندگان، كارگردان ها، نویسندگان و مجریان محبوب حوزه كودك و نوجوان در این برنامه حضوری پررنگ خواهند داشت.

میركیانی همچنین افزود: برنامه "بچه های ایران، بچه های غزه" از 13 مرداد ماه به مدت سه روز به طور همزمان از ساعت 17 الی 19 از شش شبكه پخش شده و در پایان این سه روز از كودكان و نوجوانان دعوت می شود تا در مراسم بزرگی گرد هم آمده و با امضاء طوماری حمایت خود را از كودكان مظلوم غزه اعلام نمایند.

وی تاكید كرد: در این مراسم بزرگان فرهنگ و اندیشه دنیای كودك نیز حضور خواهند داشت و و به كمپین كودكان ایران زمین در حمایت از بچه های غزه می پیوندند.


انتهای پیام/



برچسب ها: شبکه ، سه ، سیما ، مظلوم ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار