تکرار//"نرگس آبیار" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"بازمانده" صدای مردم فلسطین است/ هنرمندان نباید سکوت کنند

بازمانده بهترین فیلم در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی بود و هنرمندان نباید در برابر این بی‌رحمی‌ها سکوت کنند.

"نرگس آبیار" کارگردان "شیار 143" در خصوص جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به مردم بی‌گناه غزه به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: حملات بی‌رحمانه صهیونیست‌ها موضوع تازه‌ای نیست و هر زمان که اتفاق مهمی در دنیا همچون "بازی‌های جام جهانی" رخ می‌دهد آنها شروع به حملات غاصبانه خود نسبت به مردمان بی دفاع فلسطین می‌کنند. 

وی در خصوص دلایل عمده این حملات اظهار داشت: یکی از دلایل عمده ادامه یافتن حملات سکوت مردم دنیا در خصوص این جنایات است، آنها در مورد کوچکترین و پیش پا افتاده ترین موضوع به سرعت مسائل حقوق بشر را پیش می‌کشند اما در برابر کشتار کودکان و زنان و مردان غزه به راحتی سکوت می‌کنند.

آبیار در ادامه در خصوص حمایت هنرمندان تصریح کرد: فیلم سینمایی بازمانده یک نمونه موفق در خصوص جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی بود که به خوبی توانست در جهان ماندگار شود، هنرمندان حتی اگر عرب و فلسطینی نباشند باید این جنایات را به تصویر بکشند و چهره واقعی صهیونیست‌ها را به جهانیان بشناسانند. 

وی در ادامه در خصوص فیلم "عمر" ساخته "هانیه ابوسعید" عنوان کرد: "هانیه ابوسعید" با ساخت فیلم سینمایی "عمر" به خوبی توانست فیلم موفقی را در خصوص جنایات صهیونیست‌ها تولید کند و در جشنواره کن یکی از موفق ترین فیلمها به جهانیان شناخته شد، فیلمسازان ما هم باید در این راستا آثار خوبی را تولید کنند  ترسی از دیده نشدن آثارشان نداشته باشند .

وی بیان کرد: هنرمندان اگر کاری خوب با نگاهی انسانی و صادق در زمینه جنایات غزه بسازند بدون شک قدم بزرگی برداشتند. 

وی در پایان در خصوص بیانیه هنرمندان خاطر نشان کرد: بیانیه هنرمندان در مورد این جنایات حرکت بسیار خوبی بود اما اگر مجمع برای این موضوع تشکیل شود اثر گذاری بهتری خواهد داشت چون غزه موضوعی نیست که هنرمندان آن را نادیده بگیرند و به راحتی از کنار آن بگذرند. 

 
انتهای پیام/
برچسب ها: فلسطین ، مردم ، هنرمندان ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار