جودوکار وزن منفی 73 کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: پس از اردوی سوچی روسیه، بدون وقفه برای مرحله جدید اردو وارد مشهد شدیم.

سعید ملایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بعد از اینکه از اردوی مشترک سوچی روسیه به ایران بازگشتیم بدون استراحت راهی مشهد شدیم و تمریناتمان را در این شهر پیگیری کردیم. فشار تمرینات تا حدی بالا است که قدرت صحبت کردن هم ندارم اما انگیزه زیادی داریم و با قدرت ادامه می‌دهیم.

جودوکار وزن منفی 73 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در خصوص اردوی سوچی گفت: اردوی سوچی با حضور قهرمانان المپیک و جهان از کشورهای مختلف برگزار شد و از دو اردوی مشترک قبلی که در آنتالیا و بلاروس داشتیم سخت‌تر بود، ما صبح و بعد از ظهر بدون تعطیلی تمرین می‌کردیم حتی زمانی که طبق برنامه اردو، سایر کشورها استراحت می‌کردند، جودوکاران ایران به تمرین ادامه می‌دادند.

ملایی خاطرنشان کرد: حضور در این اردوهای مشترک کمک زیادی به افزایش اعتماد به نفس من کرد و به این باور رسیدم که از نظر بدنی از جودوکاران نامدار جهان چیزی کم ندارم و فقط تجربه‌ام نسبت به آن‌ها کمتر است، نقاط قوت و ضعف خود را شناختیم و تلاشمان را می‌کنیم تا در فرصت باقی مانده تا بازی‌های آسیایی تمام ضعف‌هایمان را برطرف کنیم.

ملایی تاکید کرد: نمی‌دانم در لیست اعزام به مسابقات آسیایی اینچئون 2014 قرار دارم یا نه اما اگر این اتفاق بیفتد و جزو جودوکاران اعزامی باشم همه سعیم را می‌کنم تا بهترین نمایش را داشته باشم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: روسیه ، مشهد ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار