رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت : بدهی تولیدکنندگان به بانک ها تنها 15 درصد از بدهی به بانک ها را شامل می شود در حالی که 35 درصد اشتغال کشور توسط تولیدکنندگان ایجاد شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان،سیدعبدالوهاب سهل آبادی در برنامه مناظره شبکه یک سیمابا موضوع "سیاست های اقتصادی دولت برای خروج غیر تورمی از رکود در سال های 1393 و 1394" درقالب بسته حمایتی دولت گفت: خوشحالیم که دولت برای اولین بار این بسته را ارایه کرد و نظرات استادان دانشگاه و بخش خصوصی را جویا شد اما این مسئله در مدت کوتاهی اتفاق افتاد که در این زمان کوتاه نمی توان تحلیل کاملی از مسایل داشت.

وی با ابراز اینکه این بسته به طور کامل اجرایی شود، بیان کرد: این بسته باید خط کشی داشته و تکالیف دولت، مجلس و بخش خصوصی در آن مشخص باشد.

وی بیکاری را دارای نقش مهمتری نسبت به تورم در جامعه دانست که تحمل آن برای جامعه دشوارتر است.

در ادامه با بیان اینکه آمار دقیقی در بسته خروج از رکود دولت وجود ندارد، گفت: بدهی تولیدکنندگان به بانک ها تنها 15 درصد از بدهی به بانک ها را شامل می شود در حالی که 35 درصد اشتغال کشور توسط تولیدکنندگان ایجاد شده است.

سهل آبادی با اشاره به یارانه های پرداخت نشده به بخش تولید گفت: این بخش نه تنها به دولت بدهی زیادی ندارد بلکه از دولت طلب هم دارد.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، بدهی ، تولید ، کنندگان ، به ، بانک ، ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.