سری جدید "هشدار برای کبری 11" محصول 2014 آلمان با مدیریت "ناصر طهماسب" روی میز دوبلورهای مطرح ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، سری جدید "هشدار برای کبری 11" محصول 2014 آلمان به زودی با مدیریت "ناصر طهماسب" دوبله می‌شود.
 
اردوغان آتالای، رنه اشتینگ،‌مارک کلر، گردوئن بورکارت،‌ کریستین الیور، تام بک، یوهانس بر اندروپ و ... از بازیگران سریال "هشدار برای کبری 11" هستند.
 
"هشدار برای کبری 11" یک مجموعه تلویزیونی بلند مدت با ژانر حادثه‌ای و درام است که در کشور آلمان ساخته شده و تاکنون بیش از 30 فصل و 250 قسمت آن ساخته و پخش شده است.
 
داستان اصلی مجموعه، درباره یک گروه دو نفره از پلیس‌های بزرگراه است که با ماجراهای گوناگون روبه‌رو می‌شوند بازیگران این دو نقش بارها تغییر یافته‌اند از سال 1996 تاکنون "اردوغان آتالای" بازیگر تبار آلمانی در نقش ثابت "سمیر گرکان" (یکی از اعضای گروه دو نفره کبری 11) بازی کرده است.
 
این سریال در کشورهای ایران (شبکه تهران)، پرتغال، مجارستان، ایتالیا،‌ اسپانیا، اسلواکی، اتریش، چک،‌سوئیس، هلند، مولداوی، استونی، لهستان، کرواسی، فرانسه، بلغارستان و ترکیه نیز پخش شده است.
 
بنابراین گزارش، ناصر طهماسب مدیر دوبلاژ، بهمن هاشمی گوینده متن، افشین زی‌نوری بازرس سمیر گرکان، جواد پزشکیان هرمان هرزبرگر، آرزو روشناس کمیسر کیم کروگر، علی منانی‌ هارتموت (رییس آزمایشگاه)، سیامک اطلسی، فریبا رمضان‌پور، مینا قیاس‌پور و مریم رادپور از جمله دوبلورهای ثابت این سریال هستند.
 
سری جدید "هشدار برای کبری 11" محصول 2014 آلمان در 5 قسمت برای شبکه تهران دوبله می‌شود.

 
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار