مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت میلیاردی یک شرکت تولیدی به سبب عرضه خارج از شبکه در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران زنجان ؛مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گزارشی از پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان طی هفته جاری ارائه کرد.

عزیزپور افزود: یک شرکت تولیدی به سبب عرضه خارج از شبکه و نیز گزارش سازمان حمایت مصرف کننده و سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان پس از طی مراحل قانونی و بررسی مستندات موجود در پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر یک میلیارد و پانصدو سی میلیون ریال در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شد.

وی رسیدگی به پرونده یک واحد کابینت‌سازی را نیز از دیگر پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی استان اعلام وتصریح کرد: پس از گزارش سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، پرونده مذکور در تعزیرات مورد بررسی قرار گرفته و متهم به پرداخت 76 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین با اشاره به کشف محموله گوشی همراه و پوشاک خارجی و مقادیر متنابهی البسه خارجی از یک خودرو خاطر نشان کرد :در پی گزارش نیروی انتظامی و با بررسی پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان متهم پرونده به پرداخت 150 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
برچسب ها: محکومیت ، تولیدی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.