سرپرست اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: تعداد حامیان ایتام این استان در طرح اکرام ایتام 20 درصد افزایش یافت.

ناصری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: قبل از ماه مبارک رمضان 13 هزار و 300 حامی، کفالت دو هزار و 870 یتیم را بر عهده داشتند که این تعداد در پایان ماه مبارک رمضان به بیش از 16 هزار و 600 نفر رسید.
وی ادامه داد: 680 یتیم در استان مرکزی نیز از سوی بنیاد برکت که مرکز آن در استان تهران است، حمایت می شوند.
سرپرست اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بیان کرد: هم اکنون 42 هزار مدد جو تحت پوشش این اداره کل قرار دارند که 18 هزار نفر آنان مددجویان بالای 60 سال هستند.
وی اظهار کرد: همچنین 28 هزار دانشجو در نقاط مختلف استان مرکزی تحت پوشش اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که در صورت پایان دوره تحصیل و ازدواج از حوزه حمایت این نهاد انقلابی خارج می شوند.
ناصری با بیان اینکه تاکنون زمینه 11 هزار شغل برای مددجویان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فراهم شده است، بیان کرد: سالانه دو هزار و 500 شغل برای مددجویان این اداره کل مهیا می شود.
وی با بیان اینکه مددجویان پس از اشتغال از حوزه حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خارج می شوند، اظهار کرد: هم اکنون بیش از 25 هزار مددجو در استان مرکزی در انتظار بدست آوردن شغل هستند که این تعداد سالانه بر اثر تورم و تعطیلی کارخانه های تولیدی بیشتر می شوند.
وی در خصوص مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی نیز گفت: این اداره کل برای مددجویان ساکن در شهرها از 40 تا 100 میلیون ریال و برای مددجویان روستا نشین از 20 تا 40 میلیارد ریال وام بلاعوض ارائه می کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه مردم موحد و مومن استان مرکزی همواره یار و مددکار این نهاد انقلابی هستند گفت: در ماه رمضان سال جاری 820 هزار مددجو با هزینه هشت میلیارد و 200 میلیون ریال اطعام شدند که تمام این اعتبار از کمک های مردمی هزینه شد.ش/ن
/
برچسب ها: افزایش ، حامیان ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.