معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استانکرمانشاه از اجرایی شدن آخرین بسته طرح تحول نظام سلامت در راستای حمایت از بیماران صعب العلاج و نیازمند سرپایی تا دو ماه دیگر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛قباد محمدی با اشاره به اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری، از کاهش قیمت دارو و تجهیزات پزشکی به دنبال اجرایی شدن این طرح خبر داد.

به گفته محمدی با اجرایی شدن این طرح سازمان غذا و دارو خود قیمت گذاری تجهیزات پزشکی را بر عهده گرفته که این امر موجب شده برخی تجهیزات پزشکی تا100 درصد و برخی کمتر از این میزان کاهش قیمت داشته باشند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در طرح تحول نظام سلامت تمام بیماران بستری در بیمارستانها تنها باید 10 درصد هزینه های درمان خود را پرداخت کنند و تمام تجهیزات پزشکی و داروی مورد نیاز آنها در بیمارستان تامین می شود.

وی از اجرایی شدن آخرین بسته طرح تحول نظام سلامت در دو ماه آینده خبر داد وگفت: با اجرایی شدن این بسته بیماران صعب العلاج و نیازمند سرپایی نیز مشمول طرح شده و هزینه های درمان آنها بیش از 90 درصد کاهش می یابد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه وضعیت ذخیره دارویی استان را مناسب دانست و اظهار کرد: از ابتدای طرح تحول مقرر شده تا همه استانها ذخیره سه ماه دارو را داشته باشند./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، ذخیره ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.