بستر را برای ارتقای سیستم‌ها فراهم کنیم

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور اعلام کرد: اگر انتصابات شایسته باشد، مجموعه فرودگاهی می‌تواند به آن افتخار کند.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی ایلخانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات و ناوبری با اشاره به ماموریت اصلی شرکت فرودگاه‌ها گفت: تجهیز و راهبری فضا و فرودگاه‌های کشور از جمله موضوعات اساسی است که این مجموعه مسئولیت آن را بر عهده گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه ما نیازمند یک جابجایی و تغییر مدیریتی در مجموعه فرودگاهی خود هستیم، گفت: خوشبختانه این برنامه‌ها به‌طور همزمان در حال اجراست به‌طوری‌که هیچ‌کدام براساس نظر شخصی نبوده بلکه با خرد جمعی همچون اعضای هیات مدیره و معاونان فرودگاهی صورت گرفته است.ایلخانی در ادامه مراسم با اشاره به این موضوع که تغییر و تحول باید در مدیران فرودگاهی به‌طور جدی پیگیری شود، افزود: براساس راهبرد ما در هیات مدیره شرکت، افراد با مسئولیت‌پذیری بالا به مردم معرفی خواهند شد.

وی بیان داشت: اعتقاد بنده بر این است که مدیران در موقعیت‌های جدید جابجا شوند تا اثر بخشی لازم را داشته باشند.

ایلخانی افزود: ما آمادگی داریم با مجموعه فرودگاهی به بحث و بررسی مشکلات و مسائل پیش روی فرودگاه‌ها بپردازیم.

××× به عملکرد هیت مدیره افتخار می‌کنم

وی اظهار داشت: اگر انتصابات شایسته باشد، مجموعه ما می‌تواند به این موضوع افتخار کند و من نیز به دلیل عملکرد موفق اعضای هیات مدیره طی این چند ماه و انتخاب آنان به عنوان عضوی در این مجموعه افتخار می‌کنم.

ایلخانی با بیان اینکه توقع من از اداره‌کل ناوبری بیشتر از اینهاست، افزود: باید به مدیرکل جدید کمک کنید تا در آینده‌یی نزدیک شاهد ارتقای سیستم‌ها و تحقق اهداف مورد نظر در این اداره‌کل باشیم.

وی در پایان به امر آموزش توصیه کرد و گفت: فعالیت‌ها در این مجموعه باید به صورت سیستماتیک صورت بگیرد و جامعه متخصصین الکترونیک هم باید در این زمینه همکاری‌های خود را دریغ نکنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار