عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به کشتار بی رحمانه استکبار در غزه، گفت: ملت‌های آزاده جهان پشتیبان مردم غزه هستند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ، سید رمضان شجاعی در حاشیه راهپیمایی روز قدس ساری افزود: روز قدس متعلق به امام(ره) و جمهوری اسلامی است.


وی با بیان اینکه روز قدس همه کشور های جهان برای دفاع از مظلومیت مردم و غزه و فلسطین به پا می خیزند،گفت: مردم ایران اسلامی در همه شهرهای استان نیز برای دفاع از مظلومیت مردم بیگناه غزه و فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فلسطین حدود 65 سال گرفتار حملات وحشیانه صیهونیست است،گفت: مردم مظلوم فلسطین و غزه با تمام قوا در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت می کنند.


شجاعی،شرکت در راهپیمایی روز قدس را وظیفه همه مسلمانان جهان دانست و تاکید کرد: مردم مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند تا به رژیم غاصب صهیونستی نشان دهند که ما پشتیبان مردم فلسطین هستیم.


وی با اعلام اینکه در طول تاریخ همواره حق پیروز بوده و باید مورد حمایت قرار گیرد، تصریح کرد: امروز اقتدار جمهور اسلامی به برکت ولایت فقیه بوده که خواب راحت را از سلطه گران گرفت.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه جمهوری اسلامی در نعمت بزرگ امنیت قرار دارد، افزود: مردم جهان اسلام به فرمان بنیان گذار انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم فلسطین و غزه شرکت می کنند.


وی با بیان اینکه روز قدس درکشورهای مسلمان جهان قیامتی برپا است، یادآور شد: همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان برای دفاع از مردم آزاده و بیگناه فلسطین حرکت می کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ملت ، مازندران ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.