نماینده مردم قائمشهر،جویبار،سیمرغ،سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی از روز قدس بعنوان زمانی برای اعلام حمایت مسمانان جهان از مردم فلسطین نام برد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سید هادی حسینیˈ گفت: در طول تاریخ سرزمین بیت المقدس مکان درگیری انسانهای شرور و موحد بود بطوریکه بسیاری از پیامبران دراین سرزمین موظف به جنگ با افراد شرور بودند.


وی ادامه داد: این روند درگیری بین دو گروه هنوز هم ادامه دارد و امروزه هم شاهدیم رژیم صهیونیزم بر ملت فلسطین ظلم روا می کند.


این نماینده مجلس گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوانˈ روز قدسˈ تدبیر و بینش بینانگذار انقلاب اسلامی است تا مظلومان فلسطین بدون یاری گر نماند.


وی با اشاره به کشتار بی رحمانه رژیم صهیونیزم در جنگ کنونی غزه،ادامه داد: در حالیکه امکان حضور در بیت المقدس برای ما فراهم نیست باحضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و کمکهای مالی با این ملت ابراز همدردی بکنیم.

ˈ

حسینی ˈگفت: در جهانی که منادی حقوق حتی حیوانات است حقوق مسلمانان فلسطین به راحتی نادیده گرفته می شود .


وی با اشاره به اینکه در حالیکه اسلام بر کمک و یاری به مستمندان و مظلومان در ماه رمضان تاکید می کند،گفت:هیچ ثوابی به اندازه ثواب دفاع از مظلوم نیست.


نماینده مردم قائمشهر در مجلس حضور و شرکت در راهپیمایی روز قدس را لازم و واجب دانست و افزود: ملت مسلمان امروز هوشیار و بیدار درراهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: روز ، قدس ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.