شوهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور مردم در راهپمایی روز قدس، واکنش جهانی را در پی خواهد داشت

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی قدس می‌تواند تسکینی بر آلام دردهای مردم غزه باشد، گفت: قطعا حضور مردم ایران در راهیمایی عظیم روز قدس واکنش جهانی را در پی خواهد داشت.

"احمد شوهانی" نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت روز قدس و  ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: جای تاسف دارد که مدافعان حقوق بشر در برابر این همه نسل‌کشی و جنایات ددمنشانه در غزه سکوت اختیار کرده‌اند و با این سکوت به تداوم خونریزی در غزه روی خوش نشان می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی قدس می‌تواند  تسکینی بر آلام دردهای مردم غزه باشد، تصریح کرد: ملت ما همواره و از همان اوایل انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیست به جهانیان نشان داده است اما با توجه به تحولات اخیر غزه امسال این حضور با صلابت بیشتری همراه خواهد بود.

شوهانی افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس کوچکترین کاری است  که می‌توان در مقابل این جنایات ضدبشر دوستانه و وقیحانه رژیم اشعالگر صهیونیست انجام داد.

نماینده مردم ایلام در پایان خاطرنشان کرد: قطعا حضور مردم ایران در راهیمایی عظیم روز قدس واکنش جهانی را در پی خواهد داشت، به امید اینکه این حضور، جامعه جهانی و شورای امنیت را به وظایف ذاتی خود در حمایت از مردم بی‌گناه غزه به خود آورد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار