شهرکرد/

جنایات اخیر در غزه، نشان استیصال و بیچارگی صهیونیسم

آستان مقدس حضرت امامزاده سید بهاء الدین محمد (ع) شیخ شبان در استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و کشتار دردناک مردم مظلوم و بویژه زنان و کودکان بی دفاع، بر حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس تأکید کرد.

متن بیانیه آستان مقدس حضرت امامزاده سید بهاء الدین محمد (ع) روستای شیخ شبان به مناسبت روز جهانی قدس، به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی

« روز قدس؛ روز حیات اسلام است »، « روز قدس، فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز حکومت اسلامی است. » حضرت امام خمینی (ره)

« دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی همه ماست. »، « روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیز است. » حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

امروز حوادث دردناک و جنایات خارج از تصور رژیم وحشی، نامشروع و جعلی اسرائیل در غزه که منجر به کشتار وقیحانه و دردناک مردم مظلوم و بی دفاع و بویژه زنان و کودکان می شود، دل هر انسان آزاده و نوعدوستی را به درد می آورد، در حالی که متأسفانه این فجایع و خشونت های غیرقابل توصیف، مورد حمایت و دفاع بی شرمانه و وقیحانه مدعیان جهانی حقوق بشر، مستکبران و در رأس آنها آمریکا قرار می گیرد که البته به تعبیر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (دام ظله)؛ این حمایتها عاملی برای بی آبروتر شدن این جنایتکاران در مقابل ملتها و قضاوت سخت تاریخ در مقابل همدستی آنها با این فجایع خواهد شد.

البته جنایات اخیر صهیونیستها، ناشی از استیصال و درماندگی و بیچارگی آنان در برابر  مقاومت قدرتمندانه فلسطینی هاست و همزمانی این فجایع وقیحانه با ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مهر تأیید دیگری بر پلیدی و گستاخی رژیم سنگدل و آدمکش اسرائیل و ان شاء الله زمینه ای جدی برای نابودی و ریشه کنی این غده منحوث سرطانی خواهد شد.

روز جهانی قدس، از تدابیر حکیمانه و یادگار ارزشمند امام راحل عظیم الشأن (ره)؛ روز همبستگی تمام آزادیخواهان و مسلمانان سراسر عالم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای مقابله با استکبار جهانی و همدستانش، و کوتاه کردن دست اسرائیل غاصب جنایتکار و پشتیبانان این رژیم نامشروع از قدس شریف، به عنوان قلب تپنده جهان اسلام و آزادی فلسطین از چنگال منحوث صهیونیسم و خنثی سازی نقشه ها و توطئه های شوم آنان در ایجاد تفرقه بین امت یکپارچه اسلام و حمایت از مظلومین با اتحاد، همدلی و برادری است.

ٱستان مقدس حضرت امامزاده سید بهاء الدین محمد (ع) روستای شیخ شبان در استان چهارمحال و بختیاری، براساس فرمایش گهربار نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) که می فرمایند: « مَن سَمِعَ مُنادیاً یُنادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یَجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم. » « هرکس فریاد دادخواهی انسانی را بشنود و پاسخش را ندهد، پس مسلمان نیست. »، ضمن ابراز انزجار و تنفر، و محکومیت قاطع جنایات صهیونیستهای پلید، در پاسخ به ندای ماندگار امام خمینی (ره) و فرمانبرداری از فرماندهی معظم و معزز کل قوا حضرت آیت الها العظمی خامنه ای (دام ظله العالی) ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، از تمامی اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی و استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت گسترده در این مراسم عبادی سیاسی دعوت به عمل می آورد.

ان شاء الله به یاری خداوند متعال و با عنایات حضرت ولی عصر (عج)، بار دیگر با خروش عظیم، قدرتمند و موّاج خود و نمایش دشمن شکن وحدت و همدلی، لرزه بر اندام کفر و استکبار جهانی و رژیم ویرانگر و منحوث اسرائیل انداخته و گام دیگری برای سرنگونی صهیونیزم و پاک کردن قبله اول مسلمین و سرزمین مظلوم فلسطین از لوث وجود این غده سرطانی غاصب و ناپاک برداریم./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.