اصفهان/

بیانیه دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان با صدور بیانیه ای از جامعه دانشگاهی کشور و عموم مردم برای شرکت گسترده و پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، در بخشی از این بیانیه آمده است:

مردم روزه‌دار و بی‌دفاع فلسطین و غزه سال‌هاست که در محاصره صهیونیست‌ها هستند و امروز هم با زبان روزه و در حالی که در محاصره هستند، در مقابل این رژیم غاصب و سفاک از خود دفاع می‌کنند و در برابر آن تسلیم نشده و همچنان به راه خود ادامه می‌دهند.

امروز هر فکر، سخن و رفتاری که اذهان مسلمانان را از غده سرطانی رژیم صهیونیزم به سمت دیگری منحرف نماید خیانت به اسلام است و نمایش اتحاد و انسجام مسلمانان در روز جهانی قدس وظیفه همه است. از این‌رو لازم می‌دانیم مراسم روز قدس امسال را باتوجه به فجایع رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای اخیر نسبت به مردم مسلمان و روزه‌دار فلسطین و غزه هرچه باشکوه‌تر برگزار نمائیم.

حضور حماسی مردم به ویژه دانشگاهیان در مراسم روز قدس به سردمداران‌ استكبار و رژیم‌ اشغالگر قدس‌ نشان‌ خواهد داد مسأله‌ فلسطین‌ در صدر مسائل‌ دنیای‌ اسلام‌ قرار دارد و تمامی‌ مسلمانان جهان‌ در سرنوشت‌ آن‌ دخیل‌ هستند و آنان باید دست به دست هم دهند و در مقابل دژخیمان و ددمنشان بایستند.

دربخش پایانی این بیانیه آمده است : دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان نیز در میان صفوف مردم غیور و دلاور ایران اسلامی، آماده شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس، این یادگار گرانقدر امام عظیم‌الشأن و دعوت‌کننده همگان بر این فریضه سیاسی الهی می‌باشند

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.