فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: مرزهای این استان به لحاظ ضریب امنیتی بالا از امن ترین سرحدات جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سرهنگ حسین عدالت طلب در بازدید از نوار مرزی شهرستان پارس آباد افزود:
وحدت مرزنشینان و تعامل آنها با مرزبانان عامل تثبیت امنیت در مرزهای استان است.

وی گفت: در سایه تلاش ها و فداکاری های مرزبانان غیور امنیت پایدار در استان برقرار است.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل با اشاره به آمادگی و توان بالای مرزبانان استان افزود: این عزیزان با تمام توان و قوا در حساس ترین مناطق مرزی استان برای برقراری امنیت خدمت می کنند.

عدالت طلب افزود: مرزبانان در جمهوری اسلامی ایران پیروان واقعی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی افزود: مرز هر کشوری مقدس است و حراست و حفاظت از آن حفاظت و پاسداری از جان ، مال و ناموس مردم به شمار می رود.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: مرزهای استان تحت مراقبت های کامل و دقیق مرزداران قرار دارد و در این منطقه شاهد کمترین تهدیدات و آسیب ها هستیم.

سرهنگ عدالت طلب با بیان این که تامین امنیت مرز فقط بر عهده مرزبانان نیست افزود: لازمه تحقق عینی امنیت پایدار مرز در گرو مشارکت و همکاری همه آحاد جامعه ، مرزنشینان و مسوولان نظام است.

وی با اعلام این که مرزبانان اگر لحظه ای غفلت کنند دشمنان با هدف از بین بردن جوانان از مرزها عبور کرده و به اهداف شوم خود دست می یابند توجه به مرزها را ضروری دانست و خواستار حفظ و صیانت از مرزها شد.

وی همچنین با اشاره به این که استان اردبیل حدود 380 کیلومتر مرز مشترک آبی و خاکی با جمهوری آذربایجان دارد بیان کرد: سرحدهای دو کشور ایران و آذربایجان به مرزهای صلح و دوستی تبدیل شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، امنیت ، مرزهای ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.