بوتاس: ویلیامز باید به عنوان قهرمانی جهان برسد

والتری بوتاس راننده شگفتی‌ساز این فصل تیم ویلیامز باور دارد می‌تواند در آینده با این تیم به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابت والتری با لوئیس برای کسب رده دومی در دورهای پایانی گرندپری آلمان یکی از فوق‌العاده‌ترین صحبنه‌هایی بود که ما در هاکنهایم دیدیم. گرچه همیلتون به دلیل آسیب‌دیدگی بال جلوی مرسدس‌اش نتوانست فشار زیادی به ویلیامز بوتاس وارد کند، اما والتری با سبک رانندگی تدافعی خود توانست رده دومی را برای خود و تیمش بدست آورد. این سیصدمین پودیوم تیم ویلیامز بود که با تلاش و جنگندگی بوتاس فنلاندی بدست آمد. او که فصلی خوب را با ویلیامز سپری می‌کند، دوست دارد با حفظ همین فرم عالی خود در آینده با تیمش به عنوان قهرمانی جهان برسد.

بوتاس گفت: هدفم همین است، همیشه هم همین خواهد بود. به عنوان یک تیم، ویلیامز در مسیری درست در حال حرکت است. این هدفی است که همه با هم دوست داریم در ویلیامز به آن برسیم. قهرمان شدن با ویلیامز آرزویی است که چه برای من و چه برای تیم یک روز رویایی را رقم می‌زند.
بوتاس همچنین در ادامه صحبت‌های خود افزود که امکان ندارد عملکرد ویلیامز در هاکنهایم در هونگارورینگ تکرار شود.

او گفت: البته از اینکه سه بار پشت‌سر هم در سکوی قهرمانی حضور داشتم حس خوبی دارم. اما به نظر من باید هدف‌های ما بزرگ‌تر از این باشد. ما انتظار داریم رقابت در مجارستان و در پیست هونگارورینگ کمی سخت بگذرد. اما در عین حال به به‌روز‌رسانی قطعات اتومبیل امیدواریم تا بتوانیم نتیجه خوبی در این رقابت کسب کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بوتاس ، ویلیامز ، فرمول یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار