"کمال رحمانیان" کارشناس و فعال صنایع دستی، افزایش بازارچه‌های موقتی صنایع دستی را در مرکز شهرهای بزرگ موثرترین شیوه بازاریابی برای این رشته دانست.

کمال رحمانیان کارشناس و هنرمند فعال در زمینه صنایع دستی در گفتگو با خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: تجربه ثابت کرده است که افزایش بازارچه‌های موقتی در سطح شهرهای بزرگ و در مکان‌های پر رفت و آمد شهر بهترین راه برای آشنایی مردم با صنایع دستی و موثرترین شیوه برای بازاریابی است.

وی افزود: با اینکه تعداد بازارچه‌های صنایع دستی در کشور عدد قابل توجهی نیست اما بازخورد این بازارچه‌ها و نقششان در جذب مشتریان جدید قابل تأمل است.

رحمانیان تصریح کرد: مراجعه به فروشگاه‌های صنایع دستی و خریداری از این مراکز معمولا توسط قشر خاصی از علاقه‌مندان به این هنر صورت می‌گیرد و همچنین بخش عمده‌ای از فروش نیز به جهانگردان تعلق دارد که فروش با ثباتی نیست.

رحمانیان در پایان تاکید کرد: بازار صنایع دستی کشور زمانی رشد خواهد کرد که مردم متوجه شوند صنایع دستی و محصولات آن کالای لوکس نیستند و به اقلیتی از قشر مرفه اختصاص ندارند و این مهم تنها با ارتباط نزدیک مردم با تولیدکنندگان این محصولات در قالب بازارهای و بازارچه‌ها به وقوع خواهد پیوست.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار