نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ماه رمضان فرصتی برای طلب کردن رحمت خاص خداوند است و از دست دادن هر لحظه از این ماه، ضایعه ای جبران ناپذیر است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: بهترین فرصت خودسازی و تلاش برای رسیدن به سیرتی زیبا، استفاده از موسم ماه مبارک رمضان است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری، همچنین از برگزاری بیست و یکمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، با رویکرد سبک زندگی اسلامی در شهرکرد خبر داد و تصریح کرد: این دوره از یازدهم مرداد و به مدت 27 روز، به میزبانی این استان برگزار خواهد شد. 
وی تصریح کرد: طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، طرحی شناسنامه دار و مورد تأیید و تأکید رهبر معظم انقلاب است که از سال های قبل در شهرهای سامان، گلپایگان و برای دومین سال متوالی در شهرکرد با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار می شود  .
نکونام، حاصل برگزاری این 21 دوره از طرح را چاپ بیش از 24 جلد کتاب بیان کرد و گفت: محصول این مباحث در سال گذشته 5 جلد کتاب مفید است که در اختیار جامعه اسلامی قرار خواهد گرفت .
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بر مشارکت مدیران در این طرح خداپسندانه تاکید کرد و افزود: جلسات امسال در دو مرحله عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد که برای شرکت کنندگان در جلسات تخصصی گواهی حضور در دوره صادر می شود.  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.