تیم ملی بسکتبال در حالی امشب وارد تهران می شود که بعد از استراحتی کوتاه مدت، برنامه فشرده ای تا شروع مسابقات جام جهانی و پس از آن بازی های اینچئون خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال امشب 30 تیر بعد از قهرمانی در کاپ آسیا وارد تهران می شود. ملی پوشان بعد از استراحت، وارد اردوی چند روزه ای در تهران می شوند و در فاصله ای 10 روزه به اولین اردوی اروپایی می روند.

طبق اعلام قبلی بچیروویچ سرمربی تیم ملی، لهستان اولین مقصد اروپایی تیم خواهد بود. تیم ملی که با توجه به مصدومیت ها و بازگشت نفرات غایب، تغییراتی در اردوی اروپایی دارد روز نهم مرداد به لهستان اعزام شده و با تیم های سوئد، پرتغال، لهستان و اسلوواکی دیدار می کند.

زمان بازگشت تیم از لهستان هم 14 مرداد خواهد بود که پس از آن تنها 3 روز فرصت تا سفر بعدی به اسلوونی باقی می ماند.

سفر اسلوونی که برای کادرفنی اهمیت بالاتری از نظر فنی دارد شامل 3 دیدار با تیم های سطح بالاتر یعنی اسلوونی، برزیل و لیتوانی می شود.

تیم ملی بعد از سفر اسلوونی هم تا اواخر مرداد تنها 3 روز فرصت استراحت قبل از اعزام به اسپانیا دارد و برنامه اردوی چند روزه ای در اسپانیا قبل از شروع مسابقات جام جهانی تدارک دیده شده است.

مسابقات جام جهانی از روز 8 شهریور با دیدار ایران و اسپانیا آغاز می شود. برزیل، فرانسه، صربستان و مصر هم دیگر حریفان مرحله مقدماتی ایران هستند.

گفتنی است با اتمام جام جهانی هم فرصت زیادی برای استراحت و بازیابی تیم تا بازی های اینچئون وجود ندارد و از 28 شهریور بازی های المپیک آسیایی در کره جنوبی آغاز می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بسکتبال ، ایران ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.