پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک خداحافظی کریمی خبر خوشحالی کننده‌ای بود که شنیدم و باید اعلام کنم که بهترین کار را انجام داد زیرا در صورت پرداختن به فوتبال از ارزش وی کم می‌شد.

ناصر ابراهیمی در خصوص مناسب بودن یا نبودن زمان خداحافظی علی کریمی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک علی کریمی یکی از بازیکنان طلایی فوتبال کشورمان است که شاید دیگر مثل او را هیچگاه نتوانیم در فوتبال کشورمان پیدا کنیم.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: من به همراه علی پروین، علی کریمی را از سال 77 به فوتبال معرفی کردیم و دیدید که بعد از 6 ماه پدیده شد وهنوز هم که هنوز است هم چنان به عنوان پدیده مطرح است.

ابراهیمی ادامه داد: یک بار من با علی کریمی در خصوص خداحافظی صحبت کردم و وی دلخور شد زیرا بازیکن با خداحافظی کردن همچنان در دل مردم باقی می‌ماند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درمورد زمان خداحافظی کریمی تصریح کرد: به نظر من علی کریمی در بهترین شرایط خود از راه آهن جدا شد و بهترین کار ممکن را انجام داد و این که می‌خواست در راه‌ آهن بازی کند به هیچ وجه مناسب نبود.

وی در مورد اینکه آیا کریمی با دلخوری از میادین فوتبال جدا شد گفت: کریمی به پیراهن قرمز و پرسپولیس تعصب خاصی داشت و خیلی دوست داشت که با این پیراهن از تیم خداحافظی کند ولی عملا محقق نشد که امیدوارم به تعصب بازیکنان احترام گذاشته شود.

ابراهیمی در ادامه در مورد قدرشناسی فدراسیون مبنی بر ارزش نهادن به اسطوره‌ها اذعان داشت: به نظر من فدراسیون فوتبال کشورمان نسبت به بازیکنان اسطوره بی‌خیال است وقدر این سرمایه های فوتبال را نمی‌داند و به خداحافظی‌هایشان ارج  نمی‌نهد و واقعا برای فدراسیون متاسفم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: اگر قرار است همانند مهدوی‌کیا برای کریمی بازی خداحافظی تنظیم کند بهتر است این کار را انجام ندهد زیرا این کار فدراسیون فقط یک رفع تکلیف ساده است نه تقدیر از یک زحمت‌کش عرصه فوتبال که سالها برای عزت و آبروی این مرز و بوم عرق ریخته است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که علی کریمی بتواند با حضور در جرگه مربیان در فوتبال همچنان به فعالیت خود ادامه دهد و اگر هم در فوتبال به فعالیت نپرداخت برای وی آرزوی موفقیت و کامیابی را در همه عرصه‌ها دارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابراهیمی ، کریمی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار