کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ما هیچگاه با قهرمانمان حرفه‌ای و با احترام رفتار نکرده‌ایم و تاکنون ستاره‌های بزرگ ما غریبانه از فوتبال خداحافظی کرده‌اند.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص خداحافظی علی کریمی از فوتبال گفت: به نظر من، علی بهترین تصمیم را گرفت و باید به این تصمیم احترام گذاشت و این تصمیم را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم که در زندگیش موفق باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: خیلی از تیم‌ها در پی جذب علی بودند اما وی سن فوتبالیش تمام شده بود و مردم دوست دارند بازیکنان ملی‌شان در اوج خداحافظی کنند تا دیدگاه مثبت به وی باقی بماند.

رأفت در ادامه بیان کرد: علی کریمی بازیکنی خوش اخلاق و تکنیکی بود که زحمات زیادی را برای فوتبال ما کشید همه وی را دوست دارند و همیشه ازکریمی به خوبی یاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: علی کریمی می‌توانست در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند اما پرسپولیس تیمی دولتی است و هر ساله مدیر عامل واعضای هیئت مدیره‌اش تغییر می‌کند همین موضوع عاملی مهمی است که منجر می‌شود که نگاه‌های خوبی به قهرمانمان نداشته باشیم.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: ما بلد نیستیم با قهرمانان‌مان رفتار حرفه‌ای داشته باشیم باید از ورزش کارمان حمایت بیشتر کنیم و آنها را مورد محبت بیشتری قراردهیم تا تمریتات خداحافظی نکنند هر چند ناگفته نماند که مردم ما همیشه لطف داشته اند و از ورزشکاران حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار