دروازه‌بان تیم ملی امید و تیم فوتبال نفت تهران گفت: در دو نوبت به صورت فشرده‌ تمرین می‌کنیم و با انجام بازی‌های دوستانه قصد داریم شرایط‌ مان را برای لیگ جدید آماده کنیم.

علی محسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: تمرینات خیلی خوبی را در زمین چمن اردوگاه کردان انجام می‌دهیم و روز گذشته هم در تهران یک بازی دوستانه با تیم صبای قم انجام دادیم و توانستیم این تیم را با سه گل شکست دهیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت در خصوص حضورش در تیم نفت تهران گفت: خیلی دوست داشتم که درتیم ذوب‌آهن بمانم ولی شرایط راه و بعد مسافت از طرفی و نگرانی خانواده‌ام از طرف دیگر سبب شد تا در این فصل به تیم خوب نفت بیایم.

محسن‌زاده تصریح کرد: ما در تیم نفت پنج، شش بازیکن خوب را از دست دادیم و در نقطه مقابل غلامرضا رضایی، مبعلی و چند بازیکن خوب دیگر را جذب کردیم امید است با تفکرات منصوریان و همت بچه‌ها بتوانیم در بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خوب ظاهر شویم.

وی در خصوص بازی اول تیم نفت تهران با پیروزی گفت: خوب قرعه نسبتا سختی داریم ولی عیار یک تیم با بازی‌های سخت مشخص می‌شود ما توانایی برد در برابر پرسپولیس را داریم چراکه تیم ما یک تیم جوان و با انگیزه است. ما فصل گذشته هم توانستیم در تیم‌های بزرگ  امتیاز بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت گفت: برایم بازی و تمرین در کنار وحید شیخ ویسی و علیرضا بیرانوند و تمرین زیرنظر سیدی افتخار است.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار