احمدرضا عابدی، کارگردان گفت: روایتی متفاوت از شهادت امام علی (ع) از لحظه‌ی ورود ابن ملجم مرادی تا شهادت حضرت علی (ع) را روی صحنه خواهیم برد.

احمدرضا عابدی، کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص نمایش مذهبی "تنهاترین تنها" گفت: نمایش مذهبی "تنهاترین تنها" با روایتی متفاوت با مضمون شهادت امیرالمؤمنین (ع) است این نمایش از لحظه ورود ابن ملجم مرادی به کوفه، تصمیمات خانه‌ی قطام، مهمانی افطار در منزل ام کلثوم (س) و شهادت امام علی (ع) به ترتیب روایت می‌شود.

وی عنوان کرد: این نمایش مذهبی به همراه اجرای موسیقی مذهبی با هنرهایی مجریان توانمند استان البرز، امیر مقرب و محمدامین افشین و طراحان دکور سینمای ایران فرهاد مقرب و داوود سرقلی و نیز اجرای نوحه‌سرایی توسط من برگزار می‌شود.

عابدی بیان کرد: مریم باطدی، به عنوان مجری طرح و 40 بازیگر از جمله یاسر نساجی، فرزاد تجلی، ندا افتخاری، فاطمه لهراسبی، مسعود سقلاطون‌نیا در این نمایش فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: به مدت 12 سال به صورت پی‌درپی در کرج به مناسبت‌های مختلف از جمله شهادت حضرت فاطمه (س)، ایام محرم و صفر و شهادت حضرت علی (ع) نمایش‌های مذهبی به روی صحنه می‌برم.

عابدی تصریح کرد: مدت 10 سال است که به دلیل طولانی بودن ایام محرم و صفر نمایش مذهبی این ایام را در استان‌های مختلف، هر استان 4 الی 5 شب با 40 بازیگر و 40 نفر از عوامل کار را به روی صحنه می‌بریم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار